Giveaway winner + requested outfit

Hello everyone! happy Friday!
Now I have free time, I feel like my time goes by too quickly smh but I got requested to show this look featured on my “thrift and gist” post; I wore it to church weeks ago. the shirt fit so loosely but I had to make it work with my attitude lol.
Couldn’t find the belt from the above picture so I paired it with some other chain belt and it was too much with the necklace so I took it off
The things I do for love




I’m so happy to announce the winners of my giveaway, big THANK YOU to everyone who participated  if you didn’t participate shame on you!
Don’t worry, I have another one coming up so don’t worry you’ll have another chance at it

a Rafflecopter giveaway

Congrats to you both!The first person/winner who replies me first gets to pick which two they want!!

S/O to freda flow aka my darling sister for the wonderful modelesque pictures check out her blog HERE  you will definitely love hers

Appreciate y’all s  support every single day 

see you on my next post! (videos coming soon)

have a lovely weekend!


  1. August 17, 2012 / 6:41 pm

    Thank you for the shout mucho love!

  2. August 17, 2012 / 6:58 pm

    Love your outfit! Dang, I wanted to win so bad! Lol xoxo Demmy

  3. August 17, 2012 / 7:06 pm

    Thanks darling, am so so happy and feel blessed to have those precious jewelries…God bless you. i feel so special right now xoxo ๐Ÿ™‚

  4. August 17, 2012 / 7:08 pm

    Love love you…thanxxxxxxxxxxx ๐Ÿ™‚ feel good and special

  5. August 17, 2012 / 11:08 pm

    Really, really, really, really love this outfit! Especially the shirt ๐Ÿ™‚

  6. August 19, 2012 / 2:09 pm

    oh gosh ur loookin soooooooo fab!!!! amazin blog n im ur new follower=)) xoxo

  7. August 20, 2012 / 6:39 pm

    Perf @ its best….Love it all x

  8. August 30, 2012 / 7:11 am

    Nice outfit
    Nice makeup
    Nice photography….
    Please what camera do u use in taking your pictures?
    And what kinda makeup do u use?
    +i love the your eyebrows are defined….*lovestruck*

    XoXO Republicanfashion

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *