August 17, 2012

Giveaway winner + requested outfit

Photobucket
Hello everyone! happy Friday!
Now I have free time, I feel like my time goes by too quickly smh but I got requested to show this look featured on my "thrift and gist" post; I wore it to church weeks ago. the shirt fit so loosely but I had to make it work with my attitude lol.
Couldn't find the belt from the above picture so I paired it with some other chain belt and it was too much with the necklace so I took it off
The things I do for love
Photobucket Untitled Photobucket Photobucket Photobucket
I'm so happy to announce the winners of my giveaway, big THANK YOU to everyone who participated  if you didn't participate shame on you!
Don't worry, I have another one coming up so don't worry you'll have another chance at it

a Rafflecopter giveaway Congrats to you both!The first person/winner who replies me first gets to pick which two they want!!

S/O to freda flow aka my darling sister for the wonderful modelesque pictures check out her blog HERE  you will definitely love hers
Appreciate y'all s  support every single day 
see you on my next post! (videos coming soon)
have a lovely weekend!
Share:

14 comments

  1. Thank you for the shout hout..lol mucho love!

    ReplyDelete
  2. Love your outfit! Dang, I wanted to win so bad! Lol xoxo Demmy

    ReplyDelete
  3. I had to comment. You are one talented girl.Very nicely done.
    http://tobechidaniel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Thanks darling, am so so happy and feel blessed to have those precious jewelries...God bless you. i feel so special right now xoxo :)

    ReplyDelete
  5. Love love you...thanxxxxxxxxxxx :) feel good and special

    ReplyDelete
  6. Really, really, really, really love this outfit! Especially the shirt :)

    ReplyDelete
  7. You look great! Definitely now following :)

    ReplyDelete
  8. love the entire outfit! im stalking ebay to find trousers like those! xx


    fikki x

    http://thepastimebliss.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. Well well lady your attitude rings so true with this outfit this shirt screams confidence and no less!

    Christy of:
    http://clean-cut-gout-chic.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. oh gosh ur loookin soooooooo fab!!!! amazin blog n im ur new follower=)) xoxo

    ReplyDelete
  11. Perf @ its best....Love it all x

    ReplyDelete
  12. Nice outfit
    Nice makeup
    Nice photography....
    Please what camera do u use in taking your pictures?
    And what kinda makeup do u use?
    +i love the your eyebrows are defined....*lovestruck*


    XoXO Republicanfashion

    ReplyDelete

Thank you for taking your time to comment, I appreciate every single one of them!

© Irony of Ashi | All rights reserved.